A "Családbarát Köznevelési Intézmény Díj" pályázatán - a családok iránti elkötelezettségünk és a pályázati anyagunkban bemutatott munkánk elismeréseként - óvodánk oklevelet kapott. 

MINDEN KEDVES ÉRDEKLŐDŐT

SZERETETTEL VÁRUNK

Márton-napi meghívó

Kedves Szülők! Kedves Gyerekek! Kedves Érdeklődők!


Hagyományainknak megfelelően idén is felidézzük Szt. Márton püspök történetét.
Szeretettel várunk Mindenkit egy kellemes délutánra 2024. 11. 08. napján 16.00 órától az óvodánk nagycsoportjában. Márton-napi lámpások barkácsolására lesz lehetőségetek, majd az udvarra levonulva a gyerekekkel közösen eljátsszuk hogyan lett a római katonából püspök, a libák segítségével. 

Ezt követően teraszunkon kóstolhattok "libás" finomságokat.

Ne feledjétek a mondást: 

"KI MÁRTON NAPJÁN LIBÁT NEM ESZIK, AZ EGÉSZ ÉVBEN ÉHEZIK!"
 
Rólunk

Legnépszerűbb programok

400740921_1512193616201892_8564343492682539226_n

Márton nap

Hagyománnyá vált Márton-napi programunk, melyen a családokat lámpások barkácsolására invitáljuk, majd közösen levonulva az udvarra Szt. Márton történetének felidézésével és libás ételek kóstolásával zárjuk a délutánt.
406515914_1524187275002526_2297833519908051375_n

Adventi időszak programjai

Adventi gyertyagyújtással kezdődik a programsorozatunk, amely mézeskalácssütéssel, Betlehem állítással, karácsonyi műsorral és közös fenyődíszítéssel növi ki az óvodánkat községi szintre.
332019394_508900878063585_6337509198370342067_n

Farsang

Farsangunk két helyszínen zajlik évek óta. Az intézményen belül jelmezes játékokkal, programokkal szórakoznak a gyerekek, majd délután a művelődési ház ad otthont a "Farsang Farka" családokkal közös programunknak. Táncházas jellegű mulatsággal, farsangi fánkkal és szalmabáb égetésével zárjuk a farsangi időszakot.

Galéria



Faliújság

ogydsz-crop

Szülői stratégiák és attitűdök az óvodáskorú gyermekek médiahasználatával kapcsolatban

2025.04.08.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság megbízásából felmérést készítünk óvodáskorú gyermekek szülei körében a gyermekek digitális médiaeszköz-használatával kapcsolatban, digitális eszközök alatt értve például az okostelefonokat, a tévéket/okostévéket, a tableteket.A kérdőív kitöltése legfeljebb 10-15 percet vesz igénybe. Személyes tapasztalatainak megosztásával hozzájárul az óvódáskorú gyermekek digitális eszköz-használatának megismeréséhez. Válaszait természetesen anonim módon kezeljük, a feldolgozás során azokat nem lehet önnel kapcsolatba hozni. Az elemzés a személyes adatokra vonatkozó jogszabályok betartásával történik.Fontos, hogy az egyes kérdésekre nincsenek jó vagy rossz válaszok. Mi az Ön véleményére, tapasztalatára vagyunk kíváncsiak.

Megnézem
child girl young caucasian preview

Hogyan lehet felkészülni szülőként a digitalizációval kapcsolatos nevelési kihívásokra?

2024.10.15.

A gyermekek – életkori sajátosságaik miatt – a felnőttekétől eltérő befogadási, élményfeldolgozási képességgel rendelkeznek. Az internet tervezői a felnőtt felhasználókat tartották szem előtt és nem voltak tekintettel a gyermekekre. Utópisztikus elképzelés lenne, hogy minden felhasználó egyenlő. A pozitívumokkal mindannyian tisztában vagyunk: kényelem, kapcsolatteremtés, kreativitás, oktatás, információáramlás és a kereskedelem területe.

Megnézem
4_digimini3

DigiMini3 kutatás - A digitalizáció hatása a bölcsődében

2024.10.12.

Az elmúlt években a Digitális Gyermekvédelmi Stratégia keretében végzett kutatás célja az volt, hogy megvizsgálja mi jellemző ezen a téren a bölcsődés korosztályra. Az OkosÓvoda programba bekapcsolódó intézmények kisgyermekekkel foglalkozó szakemberei által vezetett és beküldött megfigyelési naplók által rendkívül nagy méretű és érdekes anyagra tettünk szert, amelyet 2024-ben, a 2023-as naplókkal együtt dolgoztunk fel.

Megnézem
2_gyerek fokuszcsoport

DigiMini1 kutatás- Mit gondolnak az óvodások a „kütyüzésről”?

2024.10.06.

A DigiMini1 kutatás alapján elmondható, hogy az intézményekben (a mintában szereplő óvodák mintegy 40%-ban) elsősorban (vagy kizárólag) szemléltetésre, az előírt témák illusztrálására használják az okoseszközöket, az internetet, ennek lehetséges oka elsősorban az eszközhiány, a megfelelő pedagógus-továbbképzések hiánya.Interaktivitás, a gyermekek bevonása digitális tevékenységekbe nagyjából minden ötödik óvodában fordul elő, minden tizedik óvodában pedig fejlesztő alkalmazásokat is használnak. Az online világ lehetőségeivel tisztában levő és egyben valóban innovatív óvodapedagógusi tevékenység azonban ritka.

Megnézem
12